oktober 05, 2017

Månedens Live september

By Maxus Norway 

Maxus Norway

Maxus Norway

Vi har utrolig mange flotte kunder som vi er veldig stolte av. Hver uke trekker vi frem en kampanje til en av våre kunder som vi deler på vår Facebook-side. Og hver måned oppsummerer vi disse kampanjene her på bloggen vår.


Hver uke deler vi en av våre kunders kampanjer som vi er spesielt stolte av på vår Facebookside. Disse oppsummerer vi hver måned her som Månedens Live.

Månedens Live september

Uke 36

Fitness24Seven lanserte en stor digital- og utendørskampanje i Oslo. Blant annet var de var synlige på boards og trikker I hovedstaden.

live september

Uke 38

DFDS promoterte sitt nye B2B-konsept gjennom et samarbeid med blant annet E24. Dette er et godt eksempel på bruk av innholdsmarkedsføring og native annonsering.

38

Uke 39

L’Oreal lanserte flere nyanser av sin True Match-foundation. For å kickstarte lanseringen valgte vi å bruke det flotte kampanjemateriellet utendørs. Valget falt naturlig på trikken på grunn av store flater og storskjerm på jernbanetorget.

39


 

Mer Månedens Live

Lyst til å se flere kampanjer? Her finner du Månedens Live august.

Ikke gå glipp av inspirerende og lærerikt innhold

Følg oss på Facebook eller meld deg på vårt nyhetsbrev