oktober 23, 2017

Vinner av Medieprisen 2017

By Maxus Norway 

Maxus Norway

Maxus Norway

GLAVA - HVORDAN ØKE EFFEKTEN AV MARKEDSINVESTERINGENE MED 50% PÅ ETT ÅR - UTEN Å ØKE MARKEDSBUDSJETTET


Medieforums Mediekonferanse ble avholdt i Strømstad 19. – 21. oktober 2017. Mediekonferansen er en årlig sammenkomst for hele mediebransjen og samler mellom 300-400 mennesker over 2 dager. Fag og nettverksbygging, samt utdeling av årets Mediepriser er konferansens hovedinnhold.

Medieprisen 2017

Medieprisen

Mediaforums Mediepris er en hyllest til de beste mediejobbene. Case som oppnår resultater og mål, med samsvar mellom strategi og måloppnåelse, samt de som tar i bruk mediene på en innovativ måte. Og i år vant Maxus og Glava Medieprisen innen Mediestrategi for caset om hvordan Maxus hjalp Glava med å øke markedseffekten uten å øke markedsbudsjettet!

“Dette gjør oss utrolig stolte og glade, og viser at strukturert arbeid med mediestrategier basert på innsikt og analyser gir resultater!”, sier Cecilie Faye, COO Maxus. “Dette kunne ikke ha blitt oppnådd uten mot og dedikasjon fra både kunde og andre samarbeidspartnere.”


Er du nysgjerrig på hvordan vi kan hjelpe din bedrift? Ta kontakt for en uforpliktene og hyggelig samtale.